جزئیاتی از توافق انتقال گاز روسیه به ایران (۲۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل (۲۷ تیر ۱۴۰۳) یکی از مطالبه‌های کارگران از دولت چهاردهم حفظ و اصلاح سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق است قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | دیگنیتی پرستیژ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان شد قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | کوییک دنده‌ای ۴۲۴ میلیون تومان پرش در جا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ تیر ۱۴۰۳) آخرین اخبار از پرداخت وام اربعین ۱۴۰۳ طلا به کانال بالاتر ورود کرد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تردد در جاده مخصوص تهران-کرج محدود شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازگشت دلار به کانال ۵۸ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۲۷ تیر ۱۴۰۳) فروش محصول سایپا از یکشنبه آینده (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات و لینک ثبت‌نام وزیر نفت: سوخت پایدار تامین و بدون مشکل ارائه می‌شود بالاخره پایان کار ۱۹ هزار واحد مسکن مهر گلبهار صادر می‌شود خراسانی‌ها می‌توانند دست کم ۲۰ درصد قطعات خودرو‌های کشور را  تأمین کنند معامله غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن توسط بنگاه‌های املاک | فریب سوداگران را نخورید قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | میوه گران شد آیا ترور ناموفق ترامپ رکورد جدیدی برای قیمت جهانی طلا ثبت می‌کند؟ قیمت طلا در بازار جهان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) سهم ۷۰ درصدی خراسان رضوی از تجارت ایران و افغانستان قیمت جدید دام زنده اعلام شد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان + لینک | سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چقدر است؟ قیمت بلیت هواپیما به مقصد عراق پرواز کرد! | قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف چقدر است؟ سازمان بازرسی: از تعطیلی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد و بیکاری ۴۰۰ نفر جلوگیری شد استقرار ۱۱ جایگاه ارزاق عمومی و ۵ نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی گوشی‌های موبایل کارکرده را چند بخریم؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + یک اطلاعیه مهم
سرخط خبرها

طلا، همچنان بر مدار جهش | دولت عرضه سکه را آغاز کند

  • کد خبر: ۱۴۲۲۲۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
طلا، همچنان بر مدار جهش | دولت عرضه سکه را آغاز کند
براساس گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد طلا امروز هم روند صعودی خود را ادامه داد.

سعید کریم‌پور | شهرآرانیوز؛ یوسف تقی‌زادگان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به وضعیت کنونی بازار طلا در مشهد اظهار کرد: امروز نیز بازار یک جهش را تجربه کرد و هر گرم طلا از یک میلیون ۹۰۷ هزار به یک میلیون و ۹۴۴ هزار تومان رسید. به عقیده من با شرایطی که نرخ ارز در کشورمان دارد، قیمت طلا از این هم بالاتر خواهد رفت.

وی ادامه داد: سوال اینجاست که مسئولان چه می‌کنند و چرا تدبیری برای این وضعیت نمی‌اندیشند؟ این شرایط نگران‌کننده است، زیرا با تداوم آن مردم خیلی متضرر می‌شوند و اجناس هم گران‌تر خواهد شد.

تقی‌زادگان با بیان اینکه این روز‌ها خرید و فروش طلا برای مردم در حکم سرمایه‌گذاری است، گفت: خرید و فروش طلا توسط مردم بابت این است که می‌خواهند ارزش پول خویش را حفظ کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با اشاره به موضوع مسدود شدن حساب چند واحد صنفی طلا در مشهد نیز خاطرنشان کرد: تا این لحظه حساب ۲ واحد بازگشایی شده است. در مجموع حساب‌های ۱۷ واحد مسدود شده که به همراه یک واحد در نیشابور، تعدادشان به ۱۸ مورد می‌رسد. این واحد‌ها پروانه کسب نداشته‌اند و نمی‌توان برای آنان از سوی اتحادیه کاری انجام داد.

تقی‌زادگان درباره پیش‌بینی خود از ادامه وضعیت بازار طلا عنوان کرد: امروز دلار به مرز ۴۳ هزار تومان رسید و اگر این شرایط ادامه پیدا کند، تا ۵۰ هزار تومان نیز پیش خواهد رفت. برای رفع این شرایط لازم است دولت یک کار اساسی انجام دهد و فروش سکه را آغاز کند. همچنین باید طلا از بورس خارج شود چرا که بورس کشور با شکست مواجه می‌شود و دلیلی ندارد که طلا در بورس عرضه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->